czwartek, 12 maja 2011

Malezja – Kuala Lumpur

Jako, że od kilku dni jestem już w Malezji, a ciągle jeszcze nie napisałem nic o tym kraju załączam na początek kilka zdjęć z Kuala Lumpur. Jak dobrze pójdzie jutro postaram się umieścić na blogu właściwy wpis. U mnie już noc, więc dobranoc.

Wieże Petronas Twin Towers za dnia.

Widok z mostu pomiędzy wieżami.

Widok z 86 piętra .

Chinatown – w tej dzielnicy spalem pierwszą noc.

Stosiko jakich wiele w KL, zegarki podróbki, tanio.

Byłem u Hinduskiego fryzjera, który ostrzygł mnie, przystrzygł brodę a na koniec zrobił mi jeszcze masaż głowy.

Wieże Petronas o zachodzie słońca.

5 komentarzy:

  1. Wojtus, to czekamy na opis Malezji. dobrze, że się odzywasz bo juz mi brakowało twoich wpisów i przenoszenia sie w egzotykę podróży. Napisz jak ci się podróżuje znowu w pojedynkę? mocne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. a, no i wieże robią niesamowite wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Tez chcemy taka dluga podroz :)
    A jak Twoj wegetarianizm Wojtas?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Podobało mi się podsumowanie Wietnamu, mam nadzieję że z Malezją zrobisz to samo.

    OdpowiedzUsuń