niedziela, 20 lutego 2011

Kathoey – czyli „ladyboys”

Ladyboys tak są nazywani w Azji mężczyźni upodobniający się do kobiet fizycznie (psychicznie trudno powiedzieć). W Tajlandii można ich spotkać niemalże na każdym kroku, przez to, że taka „przemiana” jest w kulturze buddyjskiej wyraźnie tolerowana. Co ciekawe, nawet niektóre gwiazdy telewizji były „ladyboys”.
Sprawa z nimi jest dosyć skomplikowana – jednak ja nie ma zamiaru się więcej na ich temat rozpisywać. Ot, kolejna osobliwość Tajlandii. Zdjęcia zrobiłem podczas walk bokserskich Muay Thai.










7 komentarzy:

  1. podobają mi się foty!!! to ze stołkiem barowym wymiata, bardzo filmowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. te wszystkie niunie to faceci??...

    uważaj tam proszę na siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładni panowie. no i zdjęcia super

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko prosze o zdjecia bez węzy..chyba, ze to rodzaj terapii fobii wężowej, tyle tylko ze na terapie sie jeszcze nie zdecydowalam :)...rzeczywiscie dobre podrobki kobiet, ale wole nie wiedziec co siedzi w ich glowach..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolałem nie sprawdzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te lady-boys, które rozpoznajesz na oko są w porządku. Gorzej jest z takimi, których boys wychodzi nad ranem...
    Beware...

    OdpowiedzUsuń